РОЗВАГИ ЛІТНЬОГО ДНЯ та КОЛИ ЙДЕ ДОЩ... ЧАКЛУН Перед початком гри вибирають чаклуна. Для цього один
з гравців простягає перед собою праву руку долонею донизу, а інші
підставляють під неї вказівний палець. Той, чий палець був захоплений таким чином, стає чаклуном. Він намагається догнати когось і доторкнутися рукою. Той, кого піймали, завмирає, розвівши руки в сторони. Зняти чари з нього можуть інші гравці, якщо доторкнуться до нього рукою. Але чаклун стежить за своєю "здобиччю", і, як тільки хтось зніме чари, він намагається зачарувати і тих, хто наважується виручити товариша. Правила гри: зачарований гравець залишається на місці.
Той, кого зачарували тричі підряд, сам стає чаклуном, а його попередник
приєднується до гравців.
ХЛІБЧИК Всі, хто бажає грати, беруться за руки і стають попарно (пара за парою) на якійсь відстані від гравця, в якого нема пари. Він і є "хлібчиком". - Печу-печу хлібчик! (Вигукує хлібчик) ЗЕМЛЯ, ВОДА, ПОВІТРЯ, ВОГОНЬ Всі стають у коло, а ведучий - посередині. Він кидає
комусь з дітей м'яча, вимовляючи при цьому одне з слів: "земля", "вода",
"повітря", "вогонь". Якщо ведучий сказав "земля", то гравець, що впіймав
м'яча, повинен швидко назвати якусь тварину. На слово "вода" треба
назвати рибу, на слово "повітря" - птаха. Якщо ведучий скаже "вогонь",
усі, махаючи руками, повинні крутитися на Правила гри: неуважні вибувають з гри. КОШИК Всі сідають у кімнаті. Ведучий ставить на стіл кошик,
коробку, ящик тощо. Це буде "кошик". - Знаєте, що можна класти в цей кошик? - Не знаємо! - Ну так знайте: в цей кошик можна класти будь-які ягоди (квіти, іграшки, листки певних дерев, прислів'я та приказки, загадки тощо). Правила гри: в грі можна обирати будь-яку тему, але не можна помилятись і класти до кошика те, що не стосується теми, або затримувати кошик. Той, хто помиляється, дає фант. Так грають, доки не набридне, а потім розігрують фанти.
|
|
|||||||||||||
|